Saturday, August 20, 2011

"apa maksud semua nie"

Asalamualaikum and hello folks :)
Act post pasal nightmare aku td :(
Hmm cerita dia mcm nie, memandangkan hari raya dah nk dekat so aku pun gunakan peluang nie utk memohon maaf, senang cerita aku pergi ke solah lama aku, tijB ingin memohon maaf dgn semua guru guru disana

Semasa dlm perjalanan punyalah gembira kteorang, menyanyi, menjerit bagai
Tibanya kami di sekolah, kteorang terus gerak dewan dulu, yelah kt dewan time tu ada event
Aku dg terujanya masuk ke dewan keramat itu, perghh teringat masa dedulu time dpt anugerah :p
Tetiba ada sekumpulan cikgu nie usha usha aku, terkejut aku rupanya cikgu yg aku paling meyampah sekali time sekolah dulu, yg peliknya dia bkn tijB, tp ada kt sana

Aku pun buat buat lah tk tk nampak, dengan muka ketat dia
kteorang buat duh ja, then pegi bersalam kt group td tu, salam punya salam, sampai turn cikgu yg aku menyampah tu, aku skip
Dia dgn muka menyirap tgok ja aku, aku pun buat buat tk nampak
Then dia blah nk cl polis, buat muka touchin'
Aku straight jerit,  
APA SALAH AKU DGN KAU WEYH !
KENAPA KAU BUAT AKU MCM NIE !
JGN HARAP AKU NK MAAFKAN KAU !

Sadar ja dari mimpi, aku rasa penat
Mcm betul ja aku baru lepas lari dari polis weyh
Papepun, utk cikgu yg aku menyampah nie, kau ubah lah sikap kau weyh
Walaupun kau aja aku subject PJK je
Cara kau tk kena pada tempat

Aku harap kau jumpa blog aku, kau baca
Mesti sweet kan, 
Yang bermimpi,
aiman :3 

1 comment:

  1. hohoi, merapu nye mmpi kauu, hahaha
    hemm hemm...

    ReplyDelete