Friday, May 20, 2011

"la differenza tra amici e partner"

Assalamualaikaum and hello all :)
First of all, apa tajuk entry aku niee, haaa
It was, ___________________________
HAHA

Generally, kawan memang penting dalam kehidupan kita semua, kan kan kan ?
Tapi kawan hanya datang bila kita senang, bila dia ada kepentingan terhadap kita
Betul tak ?
* jyeahh !

Kat dunia nie kalau setakat ramai kawan pun gua tak heran weyh, dekat FB je dah berduyun duyun
Tapi sekarang yg gua cari ialah sahabat, walaupun tak dapat bersama dalam keadaan susah payah pun
At least, dia ada jugak utk gua cerita permasalahan gua

Act, gua malas nk kupas entry nie lebih lebih
Kang ada pulak yg terasa hati lelebih, so pandai pandai lah berkawan
Korang pun dah besar kan



All the best for those, lepasan SPM dan lepasan MATRIX
Dan dan pada yang kurang bernasib baik, tak bermakna luorang dah takde life
Percaya ckp gua, setiap org ada rezeki masing masing 
Tak perlu lah, kata tuhan tak adil ke apa ke
Again, all the best, friends :)

Okay gerak dulu, Assalamualaikum :)

4 comments:

  1. jyeahh ! agree with you. bukan mudah untuk cari kwn yg ade masa sng dan susah kita :)

    ReplyDelete
  2. I sahabat u selamanya kan kan ? ( ':

    ReplyDelete
  3. Ehh nk sweet sweet pulak dia
    Hee
    Okay, you sahabat i selamanya :)

    ReplyDelete