Friday, April 8, 2011

"This is my life, how about yours ?"

Hai and assalamulaikum all :)
Disini saja aku nk coretkan kehidupan aku yang bergelar remaja supaya dapat aku baca pada masa tua kot, pasti tersenyum dan gembira serta rindu akan saat saat seperti ini :)
Yah kehidupan aku sebenarnya tidak lah seperti remaja lain, ohh maksud aku, aku tk stay dgn family 
(ha kau jgn fikir benda lain pulak)
HAHA

** Tu diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kau ingat kau dah besar sgt ke ?!
Tapi benda nie semua bukan menghalang dan seterusnya memutuskan ikatan kami sekeluarga, parents aku pun ada lah datang menjenguk aku pada hujung minggu :)
(happy sgt beroo even dah buat muka serious pun, HAHAHA)
Rasa macam duduk asrama pun ada, aha tapi nasib baik aku tabah dan kuat :)
Aku banyak habiskan masa dengan bekerja, kalau free pun malam and malam pula kengkadang ada event
(HAHA event aku lain sikit, maharaja lawak ke futsal ke lepak mamak ke)

** Yes, i need vacation :'(

Aku selalu keluar petang untuk bermain rugby dgn kawan-kawan, yelah sejak dah duduk sendiri nie, kawan aku bukanlah kawan yg sama baya dengan gua, ramai pakcik pakcik and abang abang yg menjadi kawan kawan baru aku, kengkawan lain pun kengkadang busy memanjang
Kadang kadang aku terlihat, a group of friends spend their time together to go somewhere, i mean mendaki gunung ke, konvoi lah and yang paling best homestay, they are totally cool !
Aku termenung seketika, bila lah aku ada masa macam nie dengan kawan- kawan :)
Bukan nak kata takda life lah kan, tapi tulah masa mencemburui kami :DD
Aku pun pelik, kenapa aku pilih utk berjauhan dgn family, padahal dah 5 tahun aku berjauhan
(jauh lah sgt kan, dulu time form 1, setiap malam bapak gua bawak burger babe, HAHA)
Tapi semua nie mugkin ada hikmahnya, aku tak menyesal pun, just kadang kadang terlayan mood touching 
Lip Lap Lip Lap, dah 4 bulan aku kerja :)
Pelbagai ragam dan jenis manusia aku dapat lihat di sini, yg baik yg buruk
Tp nk buat macam mana semua org pernah melakukannya :)
Lepas nie aku nk melangkah kan kaki dari kedai nie :'(
Hmm dah jumpa pengganti, aku jadik tutor dia utk teruskan bisnes nie
ahaha bajet je kan

No comments:

Post a Comment